لاک پشت خیال باف (جوجه اردک سابق)

باید خندید، بخشید و فراموش کرد.

لاک پشت خیال باف (جوجه اردک سابق)

باید خندید، بخشید و فراموش کرد.

!vomit bag

روز های سختم رو باید جایی خالی کنم. این روزها اغلب سخت می گذره. اینجا شده پاکت تهوع من! میام و خودم رو خالی می کنم. 

اول- پرپر نبود. استرس زیاد بود. PE کلید خورده، با اینکه همه کاربرها کلاس رفتند اما باز هم کلی اشکال دارند، هر کی تو دومین خودش. نمی دونم واقعا چطور می تونم به دومین همه شون مسلط باشم و مشکلشون رو حل کنم. آخه چرا منو تو این موقعیت قرار می دین؟ 

دوم- شبکه نصف روز قطع بود. کلی تیکت زدیم و زنگ زدیم و ریش گرو گذاشتیم و ... تا بالاخره آخر وقت مشکل حل شد. 

سوم- از طیب، از پرپر چیزای جدید یاد گرفتم.

چهارم- نمی دونم من دسترسی س.ن رو دست زدم، خراب شد یا خود طیب. خلاصه کلی هم استرس اونو کشیدم تا درست شد. با پرپر هم پای تلفن، باز یه اصطکاک داشتم.

پنجم- فردا باید خفتش کنم پرپر رو، هم برای مرخصی، هم PE، هم توضیح دسترسی ها، هم ارور ادمین.

ششم- باید فردا دوباره مشکل دیسکاوری زیمنس رو پیگیری کنم نتیجه رو به سمع و نظر پرپر برسونم.

هفتم- از من چرا رنجیده ای؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد