لاک پشت خیال باف (جوجه اردک سابق)

باید خندید، بخشید و فراموش کرد.

لاک پشت خیال باف (جوجه اردک سابق)

باید خندید، بخشید و فراموش کرد.

زندگی باید کرد، دستور از بالاست!

باید تکه های باقیمانده خودم رو جمع کنم و راه بیفتم. امشب کار می کنم. باید این مقوله حل دستی SDT رو امشب و فردا ببندم. 5 شنبه برم پیش دکتر نق نق. فلوچارت T.P. رو هم اگه کار کنم که عالی میشه. حرفامم بتونم بهش بگم که دیگه محشر میشه... P:

قضیه PE رو هم فردا روشن کنم با رایح و پرپر. آی ویل سروایو. 

قضیه هم لسیت ام رو هم می سپرم به خودش. امروز هیم می گفت زمینها مشتری داره اما بزخز! گفتم نمی خواد، من هنوزم می تونم صبر کنم. دلم می خواد کانتر بزارم براش، ولی نمی دونم. امروز 15 امه! 


پ.ن. آدمای خل و چل رو که می بینم روحم تازه میشه، احساس می کنم تنها نیستم، هنوز منقرض نشدیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد